Ima dana kada jednostavno ne želiš da izadješ iz kuće…Naročito ako je napolju hladno…

Vežbanje nije nešto što se mora i donekle si u pravu. Ne moraš, u koliko ne želite da imaš sjajnu liniju 😉

Međutim, vežbati se može i od kuće!

Ipak ,biti kod kuće znači i biti u blizini mekanog ćebeta, udobne fotelje, televizora ili nečega za čitanje.

Pa kako se onda naterati na vežbanje?

Evo,mi imamo par predloga.

 1. U društvu je lakše

zajedno smo jači,i upravo zato ovo navodimo kao razlog broj jedan.Jer da se ne lažemo, ukoliko kreneš sama u akciju vežbanja, verovatno će ti brzo dosaditi.

Podržavajte se i bodrite međusobno i ne odustajte.

Neće vam biti dosadno – to je sigurno! Samo, manje priče.To ostavite za opuštanje posle treninga .

 

2. Muzika

O da, muzika itekako podiže raspoloženje i daje energiju.

Napravi playlistu koja ti neće dozvoliti da sediš u mestu.

Na primer ovako nešto.Ima još mnogo napravljenih play lista ,pa ako ne znaš šta bi uvek imaš opciju na youtube-u.

takodje ,na youtube-u možes pronaći program vežbanja koji ti se čini zanimljiv i zabavan i odraditi vežbe  kod kuće.

Iskoristitie pola sata tokom dana, na vrlo koristan način.

3. Nadji šta ti odgovara

Postavi sebi pitanje koji si ti tip? Da li više voliš skakanje, trčanje ili naprezanje u teretani? Možda je i joga dobro rešenje.

Zumba, aerobik, teretana , pilates,  ili vožnja biciklom? Izbora je mnogo, a ako radiš ono što voliš, neće ti biti teško.

Bitno je da definišeš šta to želiš – da smršaš, da se zategneš ili samo da zadržiš svoju letnju formu.

 

4.Uniformiši se

Izaberi nešto aktraktivno što bi rado nosila i kada ne vežbaš.

Sportska garderoba ne mora biti skupa,ali je važno da bude od kvalitetnih materijala.

Kada budes imala opremu koju jedva čekas da obučes, sigurno ćeš to i učiniti.Osećaćeš se odlično, a i biće ti žao da odustaneš, jer si se potpuno opremila 😉

5. Ne upoređuj se

Gledaj sebe i samo sebe! Nemoj se demoralisati .

Ukoliko poznaješ nekoga ko svakodnevno ustaje rano ujutru da bi trčao, to nema veze sa tobom.

Pronađi svoj tempo i motiviši se da budeš dosledna.Rezultati neće izostati.

 

6.Aktivnost podstiče aktivnost

Ovo je lančana reakcija. Ukoliko si aktivna, svaki dan ćeš imati potrebu da budeš još aktivnija.A ako se i desi da nekada preskočiš svoju aktivnost, sigurno je – grišće te savest!

Eto drage naše,par saveta kako da pobedite svoju lenjost. Ako imate neke svoje cake za „teranje na vežbanje“,pišite nam.