Kad su vežbe u pitanju, u glavnom se fokusiramo na vežbe za stomak, noge i zadnjicu. Vežbe za leđa budu zanemarena. A to je pogrešno.Važno je raditi ove vežbe jer su dobiti višestruke.

Bolje držanje ,definicija ledjnih mišića i rešavate se viška koji se često taloži baš na tom delu tela.

Danas vam predstavljamo dve vrlo efikasne vežbe za ledjne mišiće.

Plivanje

Lezite na stomak, stopala su oslonjena na podu. Ova vežba  oponaša pokrete koje izvodite tokom plivanja, i zato je fantastična, jer angažuje sve mišiće leđa.

Izdignite gornji deo tela i lopatice što više.Ruke ispružite unapred, potom ih savijajte u laktovima i povlačite unazad, da bi ste ih na kraju ispravili u položaju iznad leđa i tako napravili pun krug.

Ovom vežbom posebno aktivirate mišiće donjih leđa, i skidate masne naslage u tom delu.
mozete je raditi i sa opterecenjem tako što ćete u rukama držati tegiće ili dve flašice vode.
Vodite računa da ne savijate vrat.
Ovu vežbu radite u dve do tri serije od 45 sekundi sa pauzom od 15 sekundi izmedju.

Supermen izdrzaj 

Statička vežba.kao i sve vrste izdržaja vrlo efikasna.
Ostajete na stomaku, s tim da ne izdižete samo gornji deo tela i lopatice, već i noge u vis. Glava je paralelna sa telom.
Ostajete u izdržaju 45 sekundi, odmarate 15, pa još 45 sekundi.
Kao i predhodnu,mozete je raditi i sa opterecenjem tako što ćete u rukama držati tegiće ili dve flašice vode.

kako vreme odmiče i mišići postaju snažniji možete povećavati vreme ili broj ponavljanja.

Probajte,nije teško a vrlo je efikasno.